Michaela Lasu

Happy Valentine´s day!

Publicerad 2015-02-14 22:51:56 i

Ibland har internet sina fördelar, tack varje facebook så var jag och fikade med en tjej från Sverige idag. Hon bor i Southend så det är ju väldigt nära mig. Det var väldigt skönt att ha någon man pratade svenska med. Jag sa precis till Lianne att det är konstigt men jag har börjat tänka på engelska. Liksom när man tänker i huvudet vad man ska göra så hör man det på engelska, typ "I need to pick up Ayda now". Aja efter fikan gick jag in på Sainsbury´s som är en mataffär. Matnörd som jag är gick jag runt där själv och bara kollade vad dom hade för kul haha. Jag kom självklart hem med te, smaksatt kaffepulver och lite lördagsmys. Efter det har jag bara varit hemma och tittat på hockey och mello. Jag åt precis en väldigt sen middag med Lianne, det var trevligt faktiskt. Det blir ju direkt inte att vi två är själva och pratar någon gång eftersom när hon kommer hem från jobbet så springer jag upp till mitt rum. Så det var kul och sitta och snacka lite i lugn och ro. Jag har iallafall haft en bra dag och jag hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag med! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anette Lasu

Publicerad 2015-02-15 12:59:29

❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela