Michaela Lasu

Roast dinner

Publicerad 2015-02-16 21:26:31 i

Igår åt jag min första riktiga engelska måltid, det var roast dinner med yorkshire pudding! När Lianne sa det till mig så stog jag där som ett frågetecken haha. Då visade hon en bild så då fattade jag lite mer. Det är alltså rostad potatis, kött, grönsaker med sås och yorkshire pudding är som en pannkaka fast gjort i muffinsform. Man kan ha potatismos isället för roastad potatis också, jag tyckte det var väldigt gott men det kan nog se och smaka lite olika runt om i landet.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-02-17 21:58:07

Det ska du få laga nån gång. 👋😂

Postat av: Madde

Publicerad 2015-02-22 20:09:59

Låter ju gott, jag trodde det var ngt riktigt läskigt 😂😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela