Michaela Lasu

Starbucks

Publicerad 2015-02-18 20:13:02 i

Imorse lämnade jag och Freja av Ayda på nursery och sen gick vi vidare till Southend för att vi skulle ta en fika på Starbucks. Jag tänkte att vi skulle försöka gå det mesta av vägen för att se hur mycket hon orkade att gå. Tror det eller ej men hon gick hela vägen. Det tar en halvtimma för mig att gå själv så det tog ju längre tid nu men ändå bra jobbat av Freja! Vi fikade lite på Starbucks, läste ut en av hennes böcker, gick vidare ner mot havet och tittade lite i några affärer påvägen ner. Väl nere vid havet satte vi oss ner och skojja lite och så satt Freja i mitt knä. Hon skulle testa att räkna till 60, sen efter henne skulle jag räkna till 60 på svenska. Det är bara efter jag hade räknat klart till 60 så märkte ju jag att hon hade somnat. För hon varken sa något eller rörde sig haha, så söt. Efter en hamburgare blev det att vi tog bussen hem efter att varit ute i 4 timmar! 
 
 
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela