Michaela Lasu

Ear infection

Publicerad 2015-03-06 11:22:29 i

Ja här har man försökt tänka positivt och gått i en vecka och tänkt att värken i örat snart försvinner. Men icke sa Nicke, natten till måndagen kunde jag knappt sova pga ont i örat.  Så i måndags efter att jag släppte av ungrarna så gick jag till sjukhuset. Tack och lov låg det bara ca 15 min bort. Efter en stunds väntan på sjukhuset kom jag in till läkaren och då visade det sig att jag hade öroninflammation i båda öronen. Om jag hade gått till läkaren innan så kanske jag hade sluppit att få det i båda öronen åtminstonde. 

Jag vaknade upp idag och hade ont igen så det verkar inte som att jag vill bli frisk, är inne på min tredje vecka nu. Jag har dock jobbat under hela tiden jag varit sjuk. Jag vilar när dom är i skolan och gått och lagt mig direkt när Lianne har kommit hem från jobbet. Tur att tjejerna har varit rätt lugna dom senaste dagarna iallafall.

Snart dags att göra pannkakor, det är ju fredag! 

Kommentarer

Postat av: Mamma😘

Publicerad 2015-03-06 12:23:08

Krya på dig gumman!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela